FAQs

Frågor och Svar


Det skickas alltid en orderbekräftelse med e-post men du kan även se din beställning genom att klicka på "MITT KONTO". Många e-postprogram lägger viktiga emails bland skräpposten vilket kan undvikas genom att lägga till info@vovven.nu i din adressbok. Du har kanske inte gjort din beställning färdig och får därför inget e-post. Du kan ha angett en felaktig e-post-adress eller stavat denna fel. Du märker om din e-postadress är fel genom att det inte går att logga in. Kontakta oss om detta händer så kan vi hjälpa dig att rätta till felet.
Hos oss kan du handla via faktura, kreditkort, delbetalning, direkt banköverföring och Swish. Vår betalning sköts av Klarna, Payson, Swish, Stripe och Paypal.
Kontakta oss om du inte fått din leverans 1 vecka efter statusuppdateringen "postad" En av de vanligaste orsakerna är att lägenhetsnummer saknas i adressen. En fullständig postadress ska se ut så här: Johan Larsson Hundvägen 5C Lgh 1009 139 24 Stockholm Postnord märker ofta brev med ofullständig adress med "adressaten okänd" och returnerar försändelsen till oss. Är din adress uppdaterad i vårt kundregister? Vi vet inte om du flyttat, bytt namn eller liknande om du inte uppdaterar i "MITT KONTO" Om du inte är skriven på adressen måste du ange c/o-adress: Åsa Nordgren c/o John Larsson Hundvägen 5C Lgh 1009 139 24 Stockholm De senaste åren har postutdelningen försämrats i många delar av landet. Idag kan det ta fler dagar än tidigare innan man får sin post i brevlådan. Det har också blivit vanligt att post bara försvinner på vägen. Utdelning till fel adressat kan vara orsaken och det är därför viktigt att adressen stämmer.