Min beställning har statusen postad men jag har inte fått någon leverans?
orrevs2017-06-09T15:33:20+02:00Kontakta oss om du inte fått din leverans 1 vecka efter statusuppdateringen "postad"
En av de vanligaste orsakerna är att lägenhetsnummer saknas i adressen.
En fullständig postadress ska se ut så här:
Johan Larsson
Hundvägen 5C Lgh 1009
139 24 Stockholm
Postnord märker ofta brev med ofullständig adress med "adressaten okänd" och returnerar försändelsen till oss.
Är din adress uppdaterad i vårt kundregister?
Vi vet inte om du flyttat, bytt namn eller liknande om du inte uppdaterar i "MITT KONTO"
Om du inte är skriven på adressen måste du ange c/o-adress:
Åsa Nordgren
c/o John Larsson
Hundvägen 5C Lgh 1009
139 24 Stockholm
De senaste åren har postutdelningen försämrats i många delar av landet.
Idag kan det ta fler dagar än tidigare innan man får sin post i brevlådan.
Det har också blivit vanligt att post bara försvinner på vägen.
Utdelning till fel adressat kan vara orsaken och det är därför viktigt att adressen stämmer.